Sunday, September 9, 2012

Member aku dah kahwin! Alhamdulillah :D

Assalamualaikum

Tadi duk chat-chat dengan member, ada sorang member lagi ajak pergi kenduri kahwin, dia bagitahu member sekolah rendah aku dulu ajak datang kenduri dia esok, which is hari ni la 9/9/2012. Terkezut aku, member aku dah kahwin, happy semua ada la. Yela, mana tak nya, member bina masjid, siapa tak suka, ye dok??


That guy, Azwan is my schoolmate and my classmate masa sekolah rendah dulu. sekarang dah nikah! dah jadi suami orang and insya allah ada rezeki akan jadi bapak orang setahun dua akan datang (moga dimurahkan rezeki) :)
Alhamdulillah jodoh dia sampai cepat, menangis la syaitan-syaitan durjana kat luar sana. Congrats pada korang berdua and moga berbahagia lah kalian sehingga jannah allah. Aku doakan moga korang, di panjangkan jodoh, dimurahkan rezeki and cepat dapat baby yang comel-comel. hehe :D

*jeles pula aku tengok orang yang dah kahwin ni, lagi-lagi member aku. :| aku bila lagi??

So this is pesanan to bakal imam ku kelak, :)


done.



No comments:

Post a Comment